יום חמישי, 3 באפריל 2008

כוכבי העתיד: דניאל רום, נמרוד טישמן וטמיר אריאלי.

ממשיכים בסקירת שחקני הנוער המצטיינים בישראל, לאחר שעברנו על חן זיגדון, אור עידה, נועם לוי, איתן רוטנברג, יותם שירן וכרמל בוכמן, מגיע תורם של שלושה שחקנים נוספים עם סיכויים גבוהים להצלחה בגילאי הבוגרים:
דניאל רום:
דניאל רום הוא אחת ההבטחות הגדולות של שנתון 90 שמסיים השנה את גילאי הנוער, הפורוורד האתלט מתנשא לגובה של למעלה משני מטרים ומנהיג את קבוצת הנוער של מכבי ת"א. דניאל הוא בנה של כדורסלנית העבר, לודה רום, ומייעדים אותו לשחק כגארד-פורוורד בגילאי הבוגרים. הוא השתייך לסגל נבחרת הנוער בטורניר שוויצר אך התקשה להציג מספרים טובים למרות הופעות טובות עם הנבחרת בעבר. לרום יש יתרון גובה משמעותי על מרבית השחקנים בתפקיד שלו וברגע שהוא ינצל זאת והתחזק פיזית, הוא יהפוך לשחקן קטלני הרבה יותר. הוא יודע לקלוע מבחוץ למרות שהוא לא מרבה לעשות זאת וזה לא מונע ממנו להיות אחד המוציאים לפועל הבולטים בליגה למרות שהוא משחק בקבוצה עם סקוררים מצויינים נוספים. דניאל הגיע לקבוצת מכבי ת"א רק בגיל נערים ממחלקת הנוער המצויינת של ראשל"צ.

נמרוד טישמן:
נמרוד טישמן הוא שחקן נוסף בקבוצת הנוער לאומית של מכבי ת"א (למעשה בן רייס הוא שחקן החמישייה היחיד במכבי שעוד לא נכתב עליו כאן), הוא מוגדר כרכז הטוב לגילו בארץ ומתנשא לגובה נהדר בשביל תפקידו של 1.93. טישמן הגיע לקבוצת הנוער של מכבי ממחלקת הנוער של הפועל גבעתיים איתה הגיע עד לגמר הגביע בנערים. כמו כן, טישמן היה שותף בכיר לזכייה של עירוני ט' באליפות התיכונים כשהוא משחק כרכז הראשון. הייחוד של טישמן היא השליטה שלו בקצב הנקבע על המגרש ושליטה מלאה במשחק, הוא יודע לקלוע וידיו הארוכות נותנות לו יתרון ליכולת המסירה הנהדרת שלו. טישמן הוא לא שחקן בנבחרת הנוער של ישראל נכון לרגע זה, אך הפוטנציאל שלו אמור להביא אותו לנבחרת בעתיד. מבחינה אישית, אני רואה את טישמן (יליד שנת 91, גם שנה הבאה שחקן נוער) כאחד משחקני הנוער עם הסיכוי הגבוה ביותר להצלחה בבוגרים.

טמיר אריאלי:
טמיר אריאלי הוא גארד נוסף המתנשא לגובה של 1.90, הוא משחק בקבוצת הנוער של מכבי חיפה כרכז ומשמש כקפטן נבחרת הנוער של ישראל. טמיר יודע לקלוע, לשמור, למסור, לחדור ואפילו לעזור בריבאונד וכל זה הופך אותו לשחקן מגוון מאד שמצליח לאורך השנים בליגות הנוער ובנבחרות ישראל השונות. טמיר אמור לקבל כבר השנה צ'אנסים בקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה מתחת למאמן אבי אשכנזי ולצד שחקנים כמו דיון תומאס, אוריאל מרקו, עדי פרג ועוד... הדרך שלו לשחקן מצליח בקבוצת הבוגרים של מכבי חיפה ואולי אפילו מעבר נראית סלולה.

אשמח לקבל בתגובה\באימייל כל תיקון טעות לדברים שרשמתי כאן.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

danya, mi teba lubim!!
ti superrrrrr
zdelay mne malchika.

eta ya, tvaya na vsegda,mashinka

אנונימי אמר/ה...

טישמן המלך!!!! תותח!!!!
הוא יהיה כוכב! אין עליו !
כפרעליו...הייתי עושה לו טובה

אנונימי אמר/ה...

טישמן בוא ננשתתרלל

אנונימי אמר/ה...

יאוו איזה חתיך הטישמן הזה!
הייתי עושה לו ילד...

אנונימי אמר/ה...

טמיר אריאלי הכי טוב מבינהם ואני מבקשת לתקן:זה לא מטר 90 זה מטר 92!!!!

אנונימי אמר/ה...

I don't even know how I ended up here, but I thought this post was great. I don't know who you are but definitely you
are going to a famous blogger if you are not
already ;) Cheers!

Also visit my website - Cuisinart mixer Reviews