יום שישי, 11 באפריל 2008

יוטה ודאלאס עם הבאזר

בצל משחק העונה הסדירה ב-NBA בין דנבר לגולדן סטייט חסה הלילה משחק לא פחות מעניין בין יוטה ודאלאס. שתי הקבוצות מגיעות בלי יותר מדיי לחץ למשחק כשהמקומות של שתיהן בפלייאוף מובטחים, אבל את תתנו לשלווה שריחפה בדיעבד מעל המשחק הזה להטעות אותכם, שתי הקבוצות נקלעו למשחק צמוד עם 15 החלפות יתרון.



דאלאס הובילה ב3 נק' חמש שניות לסיום המשחק כשהמצב על המגרש הוא כדור חוץ מהצד ליוטה. קירלנקו הוציא את כדור החוץ במהלך שהתחיל עם חסימה של קרובר (3) לאוקור (5) במטרה לפנות את הטורקי לזריקת שלשה (אוקור סיים את המשחק עם 100% מקו השלוש 3-3). אני קצת הופתעתי שלא ראינו תרגיל של חסימה לקרובר שגם סיים משחק עם אחוזים מצויינים מהקשת ונחשב כאחד מקלעי השלשות הטובים בליגה.


לאחר שאוקור לא הצליח לקבל את הכדור לזריקה, הוא וקרובר שחסם אותו בורחים לכנפיים ובוזר יורד לחסום לדרון וויליאמס דאוון סקרין. דוין ג'ורג' מאחר בחילוף שביקש קיד ודרון וויליאמס מצא את עצמו עם הכדור לשלשה שנכנסה.

רק היום באיירן מינכן לימדה את חטאפה בכדורגל שזה לא נגמר עד שזה לא נגמר עם גול בדקה ה-120, וכך גם נוביצקי הראה ווינריות גרמנית כשברח לכנף וקיבל כדור לשלשת ניצחון שנייה שלו השבוע. אדי ג'ונס דחף את הכדור נהדר בהתקפת המעבר וגרם לקרובר לצאת אליו וכך השאיר את נוביצקי לזריקה כ"כ פנוייה בשנייה כזאת קריטית.

אין תגובות: