יום שני, 28 באפריל 2008

There can only be one

כמה שחבל לי על וושינגטון אחרי משחק כזה, ההגנה של הוויזארדס ניסתה לעשות הכל אבל זה היה מסוג הימים שגם אם הוויזארדס היו עולים למגרש עם 11 שחקנים, לברון היה מצליח למצוא את הדרך ביניהם אל הטבעת. הסדרה של הוויזארדס-קאבס היא הסדרה הקשוחה ביותר בפלייאוף האחרון: הגנות אגרסיביות, טראש טוק ומלחמה אמיתית על כל כדור. הלילה הוויזארדס עשו הכל נכון, אבל יום רע של הכוכב (הוא הפך לרק אחד מהכוכבים) שלהם, גילברט ארינאס ושלשה גדולה של דלונטה ווסט בסיום, נותנים לקאבס אפשרות לגמור את הסדרה בקליבלנד.

המהלך ההגנתי הראשון שניסו הוויזארדס לעשות לעצירת לברון היה מעבר להגנת טריאנגל אנד טו לאחר כל חסימה ללברון, כששני השחקנים ששומרים את החסימה קופצים על לברון בדאבל אפ כדי להוציא לו את הכדור מהידיים, ושלושת השחקנים הנותרים שומרים איזורית בצורת משולש על ארבעת המתקיפים הנותרים. הקאבס הגיעו מוכנים ועם הנעת כדור נכונה הצליחו להגיע לשלשות קלות מהפינות.

הניסיון השני של הגנת הוויזארדס היה הגנת בוקס אנד וואן על לברון, כששומרו האישי הוא סטיבנסון. לברון הצליח לחלוף על פני סטיבנסון פעם אחר פעם עם חדירות מצויינות לצבע שכיווצו את ההגנה. בתרגיל בשרטוט למטה ניתן לראות שלברון מוציא את הכדור לבן וואלאס אחרי החדירה וזה מחייב את שומרו, ג'יימיסון להישאר איתו. וואלאס מוסר מסירה מהירה לדניאל גיבסון שחופשי על השלוש בלי אופצייה של ג'יימיסון לצאת אליו.

הוויזארדס עשו היום הכל כדי להוציא את לברון מהמשחק, מאמנם יזם לאורך כל הערב, אבל זה היה מסוג אותם ימים שאי אפשר לעשות מול המלך כלום. לברון סיים את המשחק עם 34 נק', 12 רי' ו7 אס', אבל התרומה שלו הייתה הרבה יותר גדולה ממה שמראה הסטטיסטיקה. לברון לארך כל המשחק חדר והיה שותף למשחק הקבוצתי הנהדר של חבריו (23 אס'), כשהגיעו הגנות הקומבינציה הוא הצליח לשבור אותם נהדר והוא אחד האחראים ל13 השלשות של הקאבס במשחק פלייאוף בחוץ. כמה אירוני שבסופו של דבר המשחק הוכרע על שלשה מהפינה.

הנה קליפ של השלשות הנהדרות של הקאבס אחרי הנעת כדור ללא שלשת ניצחון:

אין תגובות: