יום שישי, 25 באפריל 2008

ההגנה האגרסיבית של טורונטו מחזירה אותה לסדרה

לאחר שני המשחקים הראשונים, נראה שטורונטו, וושינגטון ויוסטון אובדות עצות מול יריבותיהן החזקות ויכולות אפילו להגיע למצב של סוויפ. דרון וויליאמס חגג על המחליפים של הרוקטס אבל היום נחסם ע"י לאנדרי במהלך האחרון והפסיד הפד מפתיע בבית, לברון עשה מה שהוא רוצה מול הוויזארדס בביתו אבל כשיצא החוצה לכיוון הבית הלבן נתן את אחד המשחקים החלשים שלו שראיתי, הרבה בזכות הגנה מצויינת של הוויזארדס והווארד נעצר ע"י הגנה גדולה של הראפטורס.

ההגנה של טורונטו עשתה הכל כדי לשבש את רצף המשחק ההתקפי של אורלנדו: לחצה את מובילי הכדור, סגרה קווי מסירה, הביאה דאבל טים על הווארד והמשיכה ברוטציה הגנתית מצויינת, מנעה חדירות ואיתגרה זריקות מבחוץ. אורלנדו נשארה על 94 נק' ב46% מהשדה עם שליטה בריבאונד (42-34, שאורלנדו שולטת בריבאונד היא מנצחת) ועם כפייה של 14 אי'.




לחץ על מובילי הכדור:

פורד ובמיוחד קלדרון לא עזבו את מובילי הכדור של אורלנדו גם בחצי שלהם כשלחצו עליהם וניסו להוציא להם את הכדור מהידיים. הרכזים של המג'יק נאלצו לעשות זיגזגים בחצי שלהם עד שיעברו את החצי בלי איבוד, לאחר מכן התקשו בהתחלת ההתקפה, והופה, הסט ההתקפי מתחיל כשיש 12 שניות לסיום ההתקפה.

דאבל טים ורוטציה:

הדאבל טים על דוויט הווארד היה מתבקש לאורך כל הסדרה, אך רק במשחק השלישי אחרי שתי הופעות של 20 ו20 מצידו, הגיע הדאבל טים בצורה טובה. בזמן שהכדור היה כבר באוויר, הגיע השחקן לדאבל טים כדשי לא לאפשר להווארד לתת את המסירה המהירה או להוריד כדור לרצפה. התוצאה 19 נק', 12 רי' ו6 איבודים. הישג!

דיניי על הכנסת הכדור לפוסט:

השומר של הווארד תמיד נמצא עם יד מלפניו כדי למנוע את המסירה אליו, כששחקן נוסף נמצא בעמדת עזרה בה הוא אמור לקחת את הכדור הנמסר לכיוונו. עדיין הווארד יכול כמעט תמיד לקבל את הכדור בגובה בעזרת ניצול מוטת הידיים והניתור שלו, אך עד שהוא יחזיר אותם למטה, יגיע הדאבל טים ויכפה עליו איבוד כדור.

אין תגובות: