יום שבת, 3 במאי 2008

הג'אז במספר מהלכי 1-4 High

אז סוף סוף יום פלייאוף גדול, אטלנטה בנחישות ומלחמה אדירה כפתה מבוסטון משחק שביעי ופתוח לחלוטין בסדרה שכולם ציפו בה לסוויפ, ה"אוברייטד" מקליבלנד עם טריפל דאבל מעיף את הוויזארדס שנתנו פלייאוף טוב ויוטה עם רבע שלישי ענק מנצחת בבית את יוסטון בדרך למפגש מרתק עם הלייקרס.

אני רוצה לעסוק במשחק בין יוטה ליוסטון והסטים הנהדרים של הג'אס במבנה של 1-4 High לנק' בשניות הראשונות של ההתקפה. במהלך הראשון בוידאו תראו בידוד של קורבר ובמהלך השני ניתן לראות השתחררות מהירה של דרון וויליאמס לשלשה ביום מדהים שלו מטווחים רחוקים:









בידוד של קורבר:
גם מאמן מחושב וסיסטמתי כמו ג'רי סלואן רוצה שיהיו לקבוצה שלו מספר מהלכים שמביאים שחקן לבידוד או זריקה פנוייה בשניות הראשונות של ההתקפה (quick hitters ) והג'אז החליטו לבודד את קייל קורבר על לות'ר הד בלואו פוסט. הבידוד די מפתיע כי קורבר הצטייר במהלך הקריירה שלו כשחקן שחבריו לקבוצה עובדים בשביל ליצור לו מצבי קליעה ולא כשחקן שיוצר לו לבד מצבי קליעה, אבל יתרון הגובה שלו על לות'ר הד ואי הגעת העזרה מהגנת הרוקטס, נתנו לו לסיים בתנועת פוסט שגם קרלוס בוזר היה מתגאה בה.


קורבר מקבל חסימה ללא כדור משחקן מס' 5 ומקבל את הכדור מדרון וויליאמס באיזור הלואו פוסט. שחקן מס' 5 בורח אל הוויק סייד ודרון וויליאמס מתרחק גם כן מהאיזור ונוצר בידוד של קורבר על לות'ר הד.


שחרור דרון וויליאמס לזריקת 3:
דרון וויליאמס רתח ברבע השלישי ובשאר מרבית חלקי המשחק עם יום קליעות מצויין מעבר לקשת ולכן הוחלט לשחק תרגיל בשבילו שנועד לשחרר אותו לזריקה לאחר מעבר של שתי חסימות.

וויליאמס מוסר להארפרינג את הכדור ומתחיל לחתתוך לכיוון הוויק סייד שם הוא מקבל חסימה מדורגת מקרלוס בוזר ורוני ברואר. הכדור מגיע לדרון שמצליח לקלוע שלשה למרות החילופים שעשתה הגנת יוסטון במהלך. ניתן לשים לב שגם רוני ברואר נותר פנוי לאחר המהלך.

על התקפת ה1-4 מן הוידאו של דייב אודום, מאמן מכללת דרום קרוליינה בעבר:

Coach Odom's 1-4 offense has been one of the consistent weapons in his successful tenure due to its ability to spread the defense, create back door opportunities, bring the defense up and out, has multiple entries and it gives you multiple opportunities to score (making it hard for your opponent to scout). The first option he demonstrates is Power, which begins with a dribble out to the right wing that signals all subsequent action. The preferred options are to feed the post first, and shoot off the down screen second. The next entry is called Post. This option is more about speed than screening and makes decision makers out of post players. The pinch-post becomes the point of good decision making. The hand off is created and is extremely hard to guard. The third option is the wing entry. This pass signals specific offensive action to follow. Odom concludes by adding some of his "special options" to the basic 1-4 movement. Odom preaches that good spacing will allow many scoring options. Timing is important so you can make the right play at the right time.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

Research have demonstrated that elevated cortisol levels cause cravings for fatty meals and
carbohydrates.

my web page :: best adjustable dumbbells

אנונימי אמר/ה...

Store all over and you'll be rewarded together with the most effective promotions!

my web blog bowflex 552 selecttech dumbbells