יום שבת, 10 במאי 2008

Four out one in Motion Offense

התקפת ה- 4out 1in היא דבר שכתבתי עליו כבר בעבר בבלוג אך אני מרגיש שהיא זקוקה לפוסט נוסף לאחר שראיתי את מכללת Lafayette משחקת אותה נגד Rutgers שעדיפה עליה. ההתקפה של Lafayette עבדה על הנעת כדור סבלנית שמחיבת להגנה לשמור את כל חמשת השחקנים שנמצאים כל הזמן בתנועה. ניתן לקרוא למה שLafayette עשתה "motion offense עם מטרה" בגלל שהתנעה שהשחקנים עושים כל הפוזשן אמורה להשיג בסוף את מצב הזריקה הנוח.

כמו בכל motion offense גם כאן צריך לשמור על שלושה חוקים קבועים:
1. שחקן הפוסט צריך לנוע מבלוק לבלוק במטרה לקבל את הכנסת הכדור.
2. Ballside - חדירה ומילוי.

3. Weakside - קאט ומילוי.

לאחר מילוי החוקים האלה, ההתקפה תמיד תראה שוטפת ופועלת. דרך טובה לעבוד על זה באימון היא הנעת כדור של לפחות 10 מסירות לפני הגעה לזריקה.

התוצאה של המהלך היא פשוטה מאד, הכנסת כדור לשחקן הפוסט שמסיים את המהלך עם 2 נק' קלות. איך נראה היה המהלך ללא התנועה ועם הכנסת כדור מהירה לשחקן הפוסט? סביר להניח שהשחקן מהכנף בוויקסייד היה מגיע לעזרה ושחקן הפוסט לא היה מצליח לסיים את המהלך ב1V1 כמו שהתאפשר לו לאחר התנועה.

ג'יי רייט, מאמן מכללת וילאנובה, הוציא DVD בשם: Breakdown Drills for the 4-Out 1-In Motion Offense, העוסק בהתקפה זאת:

One of the brightest young coaches in the game today, Jay Wright details the drills he used successfully at Hofstra, and now Villanova, to implement an effective 4-Out 1-In motion offense. In Wright's excellent first video, The 4-Out 1-In Motion Offense (BD-1225), he details the advantages, the spacing, the scoring opportunities, and rules for the post and perimeter players. Going a step further in this video, Wright shares the drills he has used with great success to simulate game situations. Featuring guard drills, forward drills, combination drills, live competitive drills, and 2 ball-shooting drills, this video will help you maximize the efficiency of your execution of this great offense!

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

What's up to every one, it's in fact a nice for me to go to see this web site, it contains useful
Information.

My page Bench Craft Company advertising agencies in atlanta internships