יום חמישי, 13 במרץ 2008

The "SuperMan" Drill

הרבה פעמים בצעירותי יצא לי לשבת ולפנטז על כך שאתנתשא לגובה של 207 ס"מ, "שום דבר לא יוכל למנוע ממני להיות שחקן", אף פעם לא הבנתי את הבחורים הגבוהים ששיחקו איתי ועבדו הרבה פחות קשה ממני. חשבתי עם עצמי תמיד איך הייתי קורע את התחת באימונים אישיים במידה והיו לי את הנתונים הפיזיים לצאת שחקן, סדר יום שכולל אימון עם קבוצה, אימון אישי וחדר כושר.
כעת בנעליים של המאמן, המטרה שלי היא לפתח את אותם שחקנים גבוהים שלהם פוטנציאל ביום מן הימים להיות הסנטרים והפאוור פורוורדים של הליגה הישראלית. יצא לי להתווכח עם מספר מאמנים על אפקטיביות של תרגילים מסויימים ועל ההתמקדות על מיומנויות שונות אצל כל שחקן ושחקן.
אני הגעתי אישית עם עצמי לתובנה בנוגע לתרגיל האפקטיבי ביותר לשיפור משחק הפנים, The "SuperMan" Drill. שחקנים רבים יכולים לזלזל בתרגיל שלפעמים נראה קל ופשוט, אבל אם אני ראיתי את דווייט הווארד, הביג מן המרשים בעולם כיום, עושה את התרגיל בלהט, כנראה שגם הגבוה שלך יכול.



כל מה שנדרש לביצוע התרגלים הם שלושה אנשים, שני כדורים וסל אחד.
התרגיל עובד על מגוון מיומנויות בסיסיות של כדורסל כמו פיתוח כושר המשחק וסיומת מתחת לסל.
אני עובד בתרגיל כששלושת השחקנים מתחלפים, אחרי שכל אחד קלע 50 סלים, 2 סטים לכל שחקן.

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

לא עדיף עם איזה שומר גם ??

אימון אישי

Nba - IL אמר/ה...

ניתן לעשות את התרגיל במספר דרכים: עם שומר, עם הטעיית קליעה לפני העלייה, עם סיומת "עובר טבעת" וכו..