יום רביעי, 26 במרץ 2008

כוכבי העתיד: חן זיגדון, איתן רוטנברג ונועם לוי.

ממשיכים בסדרת המעקב אחרי השחקנים הישראלים הבולטים בגילאי הנוער, הפעם עם שלושה סקוררים מובילים משלושת הקבוצות החזקות במרכז: עירוני ר"ג, הפועל גבעתיים ומכבי ת"א.

חן זיגדון:
חן זיגדון הוא אחד מצמד הגארדים המרשימים של ר"ג ביחד עם עומר רוב. חן מתפקד בשתי עמדות הגארד של קבוצת הנוער לאומית של עירוני ר"ג, בקבוצת תיכון בליך (פיינליסטית ליגת העל לתיכונים) ונבחרת הנוער של ישראל. זיגדון הוא גארד אקטיבי מאד, שומר מצוין שלוחץ את המתקיף על כל המגרש וגורם לו לטעויות רבות, מסיים נהדר במשחק המעבר ותמיד ניתן לראות אותו בתנועה על המגרש. זיגדון גם חודר נהדר וקלעי טוב מבחוץ ועתידו יקבע ככל הנראה לפי הגובה שלו, לא כל קבוצת בוגרים תשכיל לקחת את ההימור של החתמת גארד ישראלי נמוך מ1.80 מטר. בנתיים זיגדון ינסה להתעלות בפלייאוף ואולי להיות ממובילי אליפות היסטורית לעירוני ר"ג שתתן לו מניות רבות לקראת העלייה לבוגרים.

איתן רוטנברג:
איתן רוטנברג הוא אחד מצמד הגבוהים הנהדרים של גבעתיים ביחד עם אור עידה (שנכתב עליו כאן בעבר). רוטנברג עזב השנה את תיכון קלעי למען תיכון עירוני ט' בו זכה באליפות ליגת העל לתיכונים, רוטנברג נתן קמפיין מצוין אך בגמר הסתבך בבעיית עבירות והציג הופעה פושרת. רוטנברג הוא תלמיד כיתה י"א, עובדה שתקנה לו שנה נוספת בליגת הנוער. המשחק שלו מתאפיין באגרסיביות מתחת לסל (מול שחקנים שגדולים ממנו בשנה), חוש ריבאונד מפותח ואף קליעה טובה מבחוץ. במידה ויעבוד על ההגנה האישית, עשוייה להתפתח כאן מפלצת לשנה הבאה בנוער ואף לגילאי הבוגרים. איתן נתן קמפיין נהדר עם נבחרת הקדטים בקיץ שעבר כששיאו במשחק נהדר מול צרפת עם 24 נק'. קשה מאד לראות תיכון מסויים שיצליח להתמודד בשנה הבאה עם הקו הקדמי המפחיד של עירוני ט' עם בוכמן ורוטנברג.

נועם לוי:
נועם לוי גדל בגן שמואל אך בגיל צעיר עבר למרכז לטובת הכדורסל וזכה בגביע מדינה היסטורי לנערים עם הפועל גבעתיים כשהוא אחד ממצטייני הגמר. כיום, משחק נועם בקבוצת הנוער לאומית של מכבי ת"א וכמו כן באלופת התיכונים, עירוני ט' ונראה שנועם הפך כבר לפני גיל 18 לסוג של קבלן תארים. נועם הוא סקורר מחונן עם זריקה טובה ואף הגנה אישית טובה, מסוג השחקנים שצוברים לאורך המשחק נקודות ובסוף המשחק כשמסתכלים על טופס הסטטיסטיקה, מגלים שברשותם כבר 25 נק'.נועם יכול גם להוביל כדור כשנדרש ואף לסיים מתפרצות בצורה מצויינת (כמו שראינו אותו עושה בפיינל פור התיכונים). המספרים שלו מרשימים והוא יהיה אחד מהבולטים במאבק מכבי על התואר הקשה העונה של ליגת הנוער.

אשמח לקבל בתגובה\באימייל כל תיקון טעות לדברים שרשמתי כאן.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אין על נועם לוי .
זה היה ברור שעירוני ט יזכו בגמר התיכונים עם כוכבים ענקיים כמו נועם לוי , כרמל בוכמן , איתן רוטנברג , עומרי הראל , נמרוד טישמן ..
פשוט נבחרת החלומות !!!!!

אנונימי אמר/ה...

אן כמו נועם לוי!

זה היה כזה צפוי שהם יזכו!

הנבחרת הכי טובה שיש: נועם לוי, כרמל בוכמן,עומרי הראל, איתן רוטנברג, נמרוד טישמן..

תצפו גם לשנה הבאה :)