יום שלישי, 25 במרץ 2008

כוכבי העתיד: יותם שירן, כרמל בוכמן ואור עידה.

מתחילים בסדרת רשומות שתסקור לכם בכל פעם שלושה משחקני העתיד של ישראל. בכל כשבוע תעלה רשומה ובה פירוט על שלושה שחקנים בולטים מליגות הנוער של ישראל שעשויים להפוך ביום מן הימים לכוכבי העתיד שלנו.
יותם שירן:
יותם שירן הוא יליד שנת 1990 ומשחק כיום את שנתו האחרונה בליגות הנוער במחלקת הנוער הנהדרת של גליל עליון. יותם הוא גארד גבוה (1.95) שמשחק בקבוצת הנוער לאומית של גליל עליון, בתיכון עמק החולה ובנבחרת הנוער של ישראל. יותם הוא מהמצטיינים עד כה של הנבחרת בטורניר שוויצר בו היא סיימה את הבית המוקדת במקום השלישי עם שני הפסדים לארה"ב ויוון וניצחון בודד על צרפת. בליגות הנוער הוא נהנה מיתרון פיזי גדול על שומריו ובמידה וימשיך להתפתח ולעבוד נכון, אולי ונראה אותו בעתיד בקבוצה הבוגרת של המועדון.

כרמל בוכמן:
בוכמן הוא בן למשפחת כדורסל: אחיו יפתח משחק בקבוצת הבוגרים של בני השרון ואחיו הנוסף מזדהה עם קבוצת הכדורסל של הפועל ת"א (וכיום הפועל אוסישקין). כרמל הגיע לתודעת קהל אוהדי הכדורסל הישראליים לאחר הקמפיין הנהדר שלו בליגת העל לתיכונים עם תיכון עירוני ט' שנגמר באליפות ותואר MVP. בוכמן הוא תלמיד כיתה י"א (שנתון 91) ולכן נותרה לו עוד שנה להתפתח ולשחק בליגת הנוער. למרות גילו הצעיר, בוכמן פותח כבר בימים אלו בקבוצת הנוער של מכבי ת"א ואף משחק בנבחרת הנוער של ישראל. בוכמן הוא משאבת ריבאונדים וחיית הגנה, ברגע שיהפוך לשחקן פיזי יותר עם סיומת טובה יותר מול הסל, הגבול הוא השמיים. כרמל מתנשא לגובה של מעל לשני מטרים ולמרות זאת ניתן לראות אותו הרבה פעמים יוצא החוצה (בגמר התיכונים אף הוביל כדור) כדי להנות מיכולת המסירה הנהדרת שלו. לזכותו עומד שיא הריבאונדים במשחק של ליגת העל לתיכונים - 30 ריבאונדים!

אור עידה:
אור עידה הוא ככל הנראה הסנטר הטוב בארץ בשנתון 90. עידה גדל באילת אך עזב את העיר למען הכדורסל בגיל צעיר, המעבר למרכז היה קצת קשה ובשלב מוקדם של חייו במרכז, עבר עידה ממכבי ת"א להפועל גבעתיים. בהפועל גבעתיים פרח עידה ואף זכה איתה בגביע המדינה לנערים. עידה מתנשא ללמעלה משני מטרים ופרט למשחק טוב מתחת לסל, הוא גם קלעי יציב ושומר מצויין. עידה ורוטברג הם צמד הגבוהים המפחיד של ליגות הנוער והם הסיבה להצחלה של הפועל גבעתיים העונה. עידה לומד בתיכון קלעי שלא הצליח להעפיל העונה לליגת העל. כבר בימים אלה משותף עידה בקבוצת הבוגרים של הפועל גבעתיים.

אשמח לקבל בתגובה\באימייל כל תיקון טעות לדברים שרשמתי כאן.

אין תגובות: