יום ראשון, 2 במרץ 2008

Limonad show

נתחיל בוידוי, לא יצא לי לראות השנה את רביב לימונד משחק במדי לה מאן פרט למפגשיו מול מכבי כשבאחד מהם הוא כיכב עם 21 נק', 5 אס' ו7' רי', שורה סטטיסטית מפוארת למשחק חוץ ביורוליג. המשחק הזה גרם לי להבין איזה טעות עשה צביקה שרף כשניפה את לימונד מהנבחרת בקיץ האחרון. רביב בדרך לסיים עונה שנייה מוצלחת ברציפות ולטעמי בדרך להבטיח מקום של קבע בנבחרת ישראל כשירכיב קו אחורי רענן עם הלפרין כשכל אחד מהם משלים את השני.

רביב הראה מאיזה חומר הוא בנוי כשבמשחקו האחרון בליגה הצרפתית נגד לה האבר נתן את תצוגת הקלאץ' של חייו.
נצטרף למשחק 10 שניות לסיום כשלה האבר ביתרון 98-93. לה מאן מוציאה כדור מתחת לסל לאחר שלה האבר דייקה בשתי זריקות עונשין, לימונד מגיע עד איזור קשת השלוש בכדרור וקולע שלשה גדולה שמשנה את התוצאה ל98-96. כעת לה מאן לוחצת על כל המגרש ולא מאפשרת ללה האבר להכניס את הכדור לתחומי המגרש, כשהכדור נכנס בסופו של דבר, חוטפת לה מאן את הכדור, לימונד עולה לשלשה מטורפת מטר מקו השלוש והסוף ידוע לכולם.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ציינת את כל מה שנכון וטוב ויפה, אבל שכחת לציין שטות אחת איומה: הניסיון לעבור בין שני שחקנים ביתרון 2 עם כמות זמן שכזו לסיום, במקום להחזיק את הכדור ולחכות לביצוע עבירה או למסירה פנויה לכיוון הסיידליין כדי לגמור את העסק.
מה לעזאזל עבר לשחקן הזה בראש?

Nba - IL אמר/ה...

אני לא רוצה לשפוט כאן שחקן אחד בגלל מעשה שטותי שלו למרות שברור שהוא טעה.
אי אפשר לדעת מה עובר לשחקנים בראש ברגעים כאלו.