יום שישי, 7 במרץ 2008

Steve Nash - 20 Minutes Basketball Workout

השאלה הנפוצה ביותר שאני נשאל ע"י שחקנים צעירים היא "איך אני משפר את המשחק שלי?" והתשובה שלי תמיד היא "רק עבודה קשה תביא לשיפור משמעותי". כמובן שעל כל שחקן לעבוד על אספקטים שונים במשחק וכל שחקן הוא עולם בפני עצמו, אך אין וידאו יותר מתאים לשיפור היכולת האישית מ"Steve Nash - 20 Minutes Basketball Workout". בוידאו ממחיש סטיב נאש, אחד מגדולי הרכזים בהיסטוריה, את צורת העבודה שלו כשהוא מתאמן לבד על המגרש. כעת כל מה שנותר לכם הוא רק לצפות, להפנים ולרדת למגרש הקרוב לבית עם כדור.
סטיב נאש בעצמו אמר: "If every basketball player worked as hard as me, I would be out of job".




הוידאו עובד על מרבית הכישורים הנדרשים לגארד: קליעה, חדירה, כדרור וכו..
מספר דגשים:

  • נסו לאחוז בכדור דרך קצות האצבעות ולא דרך מרכז כף היד, כשתרכשו את המיומנות הנכונה, תשתפר השליטה שלכם בכדור פלאים.
  • נסו לדמות את התרגילים כמה שיותר לסיטואציות אשר מתרחשות במשחק אמיתי: יציאה מחסימה, זריקה בכדרור, הטעייה לפני כל תנועה וכו...
  • עבודה של 20 דקות ללא הפסקה כמו בסרטון תשפר את כושר המשחק בכמה רמות, כך שהעבודה מתאימה גם בתקופת ההכנה לעונה.
  • הציבו לעצמכם מטרות (לדוגמא 5 כניסות רצופות מוצלחות) ותעלו אותם מפעם לפעם כדי להרגיש בשיפור.

זכרו תמיד שעבודה חזקה ונכונה היא המפתח להצלחה.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אני אשמח לעוד פוסטים בסגנון הזה