יום שבת, 1 במרץ 2008

ככה מתקיפים פיק אנד רול

כדורסל גדול לא היה הלילה ביונייטד סנטר במפגש בין הבולס לוויזארדס, שתי קבוצות שיכולות להגיע לפלייאוף העונה במזרח החלש. 35 איבודים ו1 מ-9 של וושינגטון מעבר לקשת הם נתונים שגורמים לי לרחם על כל מי שקם הלילה וצפה בשיעמומון הזה, בזמן שבערוץ הספורט שודר שידור חוזר של תחרות רכיבה לסוסים עיוורים!
אם אני צריך לקחת משהו מהמשחק הזה (ואני צריך, כי לא סתם ביזבזתי זמן מהחיים שלי) זה ההגנה הנהדרת של וושינגטון מול משחק הפיק אנד רול של שיקאגו. בכל פעם שאחד הגבוהים של שיקאגו עלה לחסום לאחד הגארדים באיזור קשת השלוש, הגנת הוויזארדס לכדה את הגארד בדאבל טים והמשיכה לאחר מכן ברוטאציה מצויינת שהביאה הרבה פעמים לאיבודים של הבולס (20 בסה"כ, 5 להיינריך) וסלים קלים בצד השני.

נואה עולה לחסום לגורדון ומתגלגל פנימה לאיזור הצבע. השומרים של גורדון ונואה לוכדים את גורדון במלכודת הדאבל אפ. השומר שנמצא בעזרה הקרובה לכדור (עמדה 3) עובר לשמירת אובר פליי על השחקן המתקיף שלו. שומר מספר 4 עובר לשמור את נואה (5) שנמצא בתנועה פנימה, ושומר מספר 2 עובר לשמור את שחקן מספר 4. במידה והכדור מגיע אל שחקן מספר 2, ייצא אליו שומרו המקורי וכך תמשיך הרוטאציה.

תגובה 1:

אליעד כהן אמר/ה...

אז לא הבנתי מה ההבדל בין ההגנה של הפיק אנד רול פה לבין ההגנה של הפיק אנד רול שהספרפס בצעו בפלייאוף 2008 מול כריס פול והניו אורלינס (גם לינק שפרסמתם)