יום שני, 3 במרץ 2008

כדורסל פלייאוף במיטבו

הרבה פעמים אני מתבאס שאי אפשר לפרוס את שידורי יום ראשון על כל השבוע. אני חוזר ממגרש האימונים וישר צריך לבחור בין ערב הכדורסל של ישראל לכדורגל בערוץ 10 או בכלל לנטוש את הספורט למען ארץ נהדרת. אתמול הבחירה היתה קשה, אבל דבר אחד היה לי בטוח שאני לא מפספס, מפגש הכנה לפלייאוף ב22:30 בין לוס אנג'לס לייקרס לבין דאלאס מאבריקס (שאותה אני רואה משחק שלם לראשונה בעידן קיד).

הלייקרס שמרו נהדר על נוביצקי מתחילת ההתמודדות וה30 נק' שאיתם הוא סיים את הערב משקרות מבחינת לאמאר אודום שהתמודד איתו נפלא. לאורך הערב אודום הצליח להתמודד לבד עם הבידודים שנעשו עליו אך גם כשהגיע הדאבל טים, ההגנה היתה טובה ואפקטיבית.


הרכז מנסה לבודד את הגבוה באיזור הלואו פוסט, מה שמותיר שלושה שחקנים ושלושה שומרים בוויק סייד. קובי יוצא לדאבל אפ על שחקן הפוסט ובוויק סייד וולטון אחראי כעת לשני שחקנים.


קצת הערות:

  • בראיינט מדהים אותי השנה בכל פעם מחדש כשהלילה קלע 52 נק' כשהוא מצוי ביום קליעה רע. הוא התחיל את הערב עם 3 מ-10 מהעונשין (!) אבל ככל שהתקרבנו למאני טיים היד רק התחממה ובסיום ההתמודדות הסטטיסטיקה הראתה 20-27 (17 זריקות עונשין רצופות).
  • משחק המעבר של דאלאס נראה מצויין, קיד חצה את המגרש במהירות עם הכדור ביד ויצר בפעמים רבות יתרון מספרי של ההתקפה על ההגנה, כשחבריו נהנים עם שלשות במעבר.
  • אני לא יודע איזה אבקה שמו שחקני הלייקרס על הידיים בתחילת המשחק, אבל אני מקווה שהם יוכלו להסביר לפיל ג'קסון למה הם איגרפו כל ריבאונד במחצית הראשונה במקום לתפוס אותו. תופעה שמזכירה לי את משחקי הנוער אליהם אני שייך ולא משחק ברמה הגבוהה בעולם. דאלאס סיימה עם 17 רי' התקפה ויתרון ברור בלוס בולס.
  • קיד נתן ערב טוב מאד עם דאבל דאבל של 15 נק' ו11 אס' וניתן היה לראות שהוא משתלב טוב בדאלאס. מה שהפריע לי הלילה בהופעה של קיד היא האיום על הסל, קיד היה הרבה עם הכדור באיזור קשת השלוש ללא שומר ובכלל לא חשב על האופצייה של זריקה, וזה כשהוא ביום של 60% מהשלוש. ברגע שקיד יחליט לזרוק יותר, ההגנה תצא אליו יותר וזה יפתח לו גם את נתיבי המסירה שהיו תקועים הרבה פעמים במהלך הלילה.
  • הלייקרס לא יכולים לתת לקבוצת העונשין הטובה בליגה להיות אחרי 6 דק' ברבע במצב שכל עבירה תשלח אותה לקו העונשין.
  • קובי בראיינט בריבאונד התקפה 3 שניות לסיום היה אמור לקבוע את תוצאת המשחק. זה גורם לי לשאול את אייברי ג'ונסון, איפה אתה הייתה ב31 במאי כשארנולד הכריע אליפות בריבאונד התקפה? אין מקום לדברים כאלו במאני טיים.

אין תגובות: