יום שני, 17 במרץ 2008

טורניר שוויצר

נבחרת הנוער של ישראל תצא בסוף השבוע לטורניר שוויצר היוקרתי בעיר מנהיים בגרמניה. הנבחרת תתמודד עם טובות נבחרות העולם כשבקהל נמצאים סקאוטרים מובילים מרחבי העולם.
בשבוע שעבר חלה סערה סביב הנבחרת כשהנהלות הגליל העליון ומכבי ראשל"צ לא התירו לדני פרנקו (מאמן) ונדב זילברשטיין (עוזר מאמן) לצאת עם הנבחרת לטורניר בגלל קרבות הליגה החשובים שמצפים לקבוצותם.המאמנים שהוזנקו למלא את מקומם הם חן שניידרמן, מאמן קבוצת הנוער לאומית של גבעתיים וארז ביטמן שהדריך את הנבחרת בטורניר הקודם.
השחקנים הבולטים בנבחרת הם השלישייה ממכבי ת"א: דניאל רום - בנה של שחקנית העבר לודה רום, כרמל בוכמן - השחקן המצטיין בזכיית עירוני ט' בליגת העל לתיכונים (כיתה י"א) ובן רייס שהעלה ביחד עם אורי דגן את תיכון אליאנס לליגת העל. אליהם מצטרף חן זיגדון - הרכז הנהדר שמוביל את עירוני ר"ג לעונה חלומית וצמד הגארדים המצויינים של הגליל העליון: יותם שירן ורון סבג. קפטן הנבחרת הוא טמיר אריאלי ממכבי חיפה.
הסגל המלא מאתר ספסל:
טמיר אריאלי (קפטן) - מכבי חיפה; רון סבג, יותם שירן - גליל עליון; חן זיגדון - עירוני ר"ג; אלעד ונטורה - מכבי רעננה; לירן מורן - מכבי קרית מוצקין; בן רייס, דניאל רום, כרמל בוכמן - מכבי ת"א; טל קרפלס, איגור נסטרנקו - מכבי ראשון לציון; דניאל תמיר - הפועל ירושלים.
בולטים בהעידרותם:
חן שניידרמן ייצא לטורניר ללא שני שחקני הקו הקדמי שלו: אור עידה הנהדר ואיתן רוטנברג האגרסיבי. כמו כן יעדרו: עומר רוב ששותף לזיגדון בקו האחורי המצויין של ר"ג וצמד שחקני מכבי ת"א ועירוני ט': נימרוד טישמן - רכז גבוה ונפלא עם ראיית משחק מצויינת ונועם לוי - ככל הנראה הסקורר המצטיין במחזור זה.

טורנירי הנוער הם תמיד זמן מצויין ללמוד את ההבדלים בין כדורסל הנוער המקומי לכדורסל האירופאי והאמריקאי. השחקנים והמאמנים לומדים המון ונהנים מאד וניתן להגדיר זאת כסוג של חוויה.

ורק כדי שתבינו את האווירה במשחקים הללו:

אין תגובות: