יום שישי, 29 בפברואר 2008

שובו של הוויצ'יץ'

משחק היורוליג אתמול בין מכבי לריאל מדריד יזכר בשל היותו המשחק הטוב ביותר עד כה של מכבי במפעל, אך גם בשל חזרתו של ניקולה וויצ'יץ'. ניקולה חזר מפציעה ארוכה ושיחק נהדר עם 14 נק' ו5 אס' ב18 דק' וניגן על המקהלה התל אביבית (ששרה אתמול נהדר) ביחד עם וויל ביינום שכמעט ולא איבד והראה ביטחון בזריקה מבחוץ, אם הוא ימשיך כך, הוא נמצא בדרך הנכונה.
ניתן היה לראות שניקולה עדיין לא כשיר ב100% מבחינה גופנית כשזז לעיתים באיטיות בהתקפה ושמר עם הידיים בהגנה, אבל זה לא מנע מכמעט כל התקפה עומדת של מכבי לעבור דרכו.

דברים טובים קורים למכבי כשניקולה יוצא החוצה לאיזור קו השלוש נקודות, בעזרת הגובה שלו הוא יכול לראות את הנעשה במגרש מעל המגן שלו וכמעט תמיד הוא ימצא את השחקן הפנוי בזכות יכולת המסירה שלו. מצטרפת לזה העובדה שאיתו תמיד ייצא גם מגן גבוה שיפנה את הצבע והיכולת של ניקולה גם לקלוע שלשה שהוא פנוי ומתקבל המשחק המהנה ביותר שמכבי יכולה להציע.



במהלך שמוצג בוידאו ניתן לראות איך מתבטאת יכולת המסירה של ניקולה כשהוא עומד על קו שלוש הנקודות.
וויצ'יץ' חוסם לביינום ומקבל את הכדור באיזור הטופ אופ דה קי.

כעת מוריס מזהה שוויצ'יץ' רק מחפש שחקן פנוי למסירה ועולה לחסום חסימת Backdoor לכספי שמקבל כדור נהדר מוויצ'יץ מתחת לסל ללא הפרעה.

ואם כבר בעניין מקצועי עסקינן, שאפו לצביקה שרף על ניהול משחק מצויין אתמול. 11 שחקנים צהובים לקחו חלק במשחק וצביקה לא התבייש להשיב על הספסל לדקות ממושכות את בלותנטאל וקאמינגס שפתחו בחמישייה. הקרדיט לביינום וכספי שהתחלקו ב50 דק' משותפות השתלמה והדקות של וויצ'יץ' הגיעו במינון הנכון ובזמן הנכון. מכבי הצליחה לכפות על הספרדים 26 זריקות שלוש באחוזים גרועים כשקרוב לעשר מהן היו זריקות מאולצות מטר מקו השלוש, ריאל שהגיעה עם סגל נחמד איכזבה ולא נראית כמו קבוצה שמארחת פיינלפור השנה אצלה בבית.

אין תגובות: