יום רביעי, 21 בינואר 2009

פיניקס סאנס בהכנסת חוץ מנצחת

במהלך ריפרוף בין מספר משחקים מעניינים בתקופה האחרונה, מצאתי את המשחק בין פיניקס לאורלנדו שהועבר בשידור ישיר לישראל. שתי הקבוצות נמצאות בתקופה מצויינת (אורלנדו הקבוצה הלוהטת בליגה ופיניקס השתפרה עם הגעתו של ג'ייסון ריצ'ארדסון) ויצא לנו לראות משחק צמוד ומעניין למרות בעיית הפציעות של שתי הקבוצות (אורלנדו שיחקה ללא הווארד ופיניקס שיחקה ללא שאק).
המשחק הגיע לדקות ההכרעה כששתי הקבוצות מחליפות סלים, והסאנס ירדו לטיים אאווט 9 שניות לסיום המשחק בפיגור נקודה, לאחר סל גדול של טורקוגלו.

Watch Suns End of Game Inbounds Play to Win in Sports Online  |  View More Free Videos Online at Veoh.com


באקפיק לאחר הוצאת חוץ מהסיידליין:
נאש וסטודמייאר עומדים בצד הקרוב לכדור כשהאינסטינקט של הגנת אורלנדו ושל מרבית הצופים במשחק הוא שהולכת להתבצע חסימה של אמארה לנאש, שיקח על עצמו את הזריקה האחרונה.
פורטר בחר ללכת על בטוח ולבחור באמארה סטודמייאר כשחקן שיקבל את המסירה הראשונה אל ידיו הארוכות, ובכך למנע סיכוי לאיבוד כדור מוקדם.

שחקן מספר 1, סטיב נאש, מבצע backpick אל מוציא הכדור, גראנט היל, שחותך אל הסל ומקבל מסירה מאמארה ללייאפ קל.



המהלך הזה מצטרף למספר מהלכים פשוטים שהכריעו משחקים גדולים לאחרונה. את הקרדיט להצלחת התרגיל צריך לתת להגנת אורלנדו בדיוק כמו להתקפת פיניקס. המג'יק חזרו מפסק זמן אל ההתקפה האחרונה במשחק כשסביר להניח שואן גאנדי הודיע לשחקניו כיצד לטפל בחסימות. חוסר התיאום בין נלסון וטורקוגלו יכול לנבוע מהרצון לא להשאיר את נאש פנוי לזריקה האחרונה, אך על טעויות קטנות כאלה מוכרעים משחקים גדולים.

אין תגובות: