יום חמישי, 24 באפריל 2008

הסלטיקס משתמשת בפוסט אפ מוקדם של גארנט

הסלטיקס בנתה את המשחק שלה לאורך העונה בעיקר על הסט גיים הנהדר שלה (http://ballil.blogspot.com/2008/03/blog-post_15.html), אבל הלילה הייתה לנו אופצייה לראות דבר שבוסטון עושה לאורך כל העונה והוא משחק מעבר בו קווין גארנט מקבל את הכדור בפוסט אפ.
לקווין גארנט ולמרבית הגבוהים הדומיננטים ב-NBA הרבה יותר קל לייצר נק' בשניות הראשונות של ההתקפה לפני שההגנה מסתדרת וללא יכולת שלה להביא דאבל טים. כמעט ממחצית הנק' שלו בסלטיקס עושה גרנט בשניות הראשונות של ההתקפה, כשגארנט מקבל את הכדור על הפוסט בשלב מתקדם יותר של ההתקפה, הוא בדר"כ מעדיף לחכות לדאבל טים ואז להוציא אותו החוצה לאחד הגארדים הטובים של הקבוצה.






המהלך מתחיל אצל רונדו שיודע לדחוף את הכדור קדימה מצויין בהתקפת מעבר ומוסר אותו לפוזי על הכנף בעמדה בה הוא יכול לעלות לשלשה במעבר. פוזי מחפש את גארנט שמגיע למצב של בידוד על הלואו פוסט עם השומר שלו ללא שום יכולת של ההגנה לדאבל טים אגרסיבי כדי שיוציא את הכדור מהיד.


רונדו מנצל את התעכבותו של השומר שלו בירידה להגנה וחותך מצויין אל הסל, קווין גארנט שמוסר השנה מצויין במדי הסלטיקס מוצא אותו ללייאפ קל.

קבוצה נוספת שיודעת ללכת לפוסט בתחילת התקפה היא פיניקס סאנס. שאק הוא בלתי עציר כשהוא מקבל את הכדור על הלואו פוסט בשניות הראשונות של ההתקפה, אך בגלל בעיות קונדישן, הוא לא יכול לעשות את זה מספר רב של פעמים במשחק.

הנה תמונה של שאק עושה את זה אתמול מול קבוצת ההגנה במעבר הטובה בליגה:

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

בקרו בבלוג שלי!

israeliceltics.blogspot.com